شما می توانید با ارسال ایمیل خود ، بصورت رایگان مشترک شده و از بروزسانی مطلع شوید.

ایمیل خود را وارد کنید:

سرویس ذخیره فایل در سرور ایران بعد از مدتی وقفه، اینبار با همکاری دیتاسنتر شاتل مجددا راه اندازی شد.   در حال حاضر فایل ها به صورت خصوصی و به مدت ۶۰ روز (چه در سرور ایران و چه در سرور آلمان) نگه داری میشوند. در صورت لزوم میتوانید با کلیک بر روی گزینه “اشتراک گذاری” […]

  فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به شما همراهان گرامی تبریک عرض می کنیم. به مناسبت این روز خجسته تخفیف هایی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که در قسمت خرید حجم قابل مشاهده هستند.   از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم و تقاضا داریم تا همواره با ارائه انتقادات و پیشنهادات […]

عید سعید قربان را به تمامی کاربران عزیز و همراهان گرامی تبریک عرض می نماییم. به همین مناسبت پکیجهای ویژه ای در نظر گرفته ایم که در قسمت خرید حجم قابل مشاهده هستند. از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم و تقاضا داریم تا همواره با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود ما را در بهینه سازی هر […]

از این پس شما میتوانید در بخش مدیریت فایل آلمان را به عنوان محل نگه داری فایل های خود را انتخاب کنید.  تفاوت هایی در نوع نگه داری وجود دارد که در جدول زیر توضیح داده شده : * در هاست ها دارای ضریب ججم کسر شده برابر با ضریب خواهد بود.

در روز شنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۵ الی ۱۹ بخش مدیریت فایل بروزرسانی خواهد شد. احتمالا در این ساعات اختلالاتی در گردآوری و دانلود وجود خواهد داشت.   به‌ روز رسانی به پایان رسید  از همکاری شما کاربران گرامی کمال تشکر را داریم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما کاربران گرامی در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به شما عزیزان تبریک می گوییم. در همین راستا، طبق سنت همیشگی، امسال نیز در عید سعید فطر فروش ویژه برای کاربران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب حجم هدیه ای برای اکثر پکیج های حجمی […]

فرا رسیدن سال نو را به شما همراهان همیشگی تبریک عرض می کنیم و سالی خوب و خوش توام با موفقیت برای شما آرزومندیم. امیدواریم بتوانیم تا با تلاش هر چه بیشتر گوشه ای از اعتماد شما عزیزان را جبران نماییم. به همین مناسبت پکیج های فروش ویژه آماده شده است که در قسمت خرید حجم نمایان […]

به دلیل مشکلات غیر فنی پیش آمده با دیتاسنتر ایرانی، دیگر قادر به ادامه همکاری نیستیم و از این رو در حال رایزنی با دیگر دیتاسنتر های ایرانی برای جابه جایی و انتقال سرورهایمان هستیم. بنابراین تا اطلاع ثانوی امکان انتقال فایل به سرورهای داخل ایران وجود ندارد. زمان نگهداری برای سرورهای آلمان به ۶۰ روز افزایش […]

در پی مشکلاتی که بسیاری از کاربران در رابطه با نحوه کسر حجم در بخش تورنت داشته اند، بر آن شدیم تا تغییراتی در این قسمت اعمال کنیم. تغییرات اعمالی از جمله افزایش مدت زمان نگهداری به ۱۵ روز و تغییر نحوه کسر حجم از حالت دو تکه به حالت یکبار در زمان گردآوری می باشند. بنابراین […]

در چند ماه اخیر به دلایل فنی، قسمت تمدید فایل های مدیریت فایل دارای اختلالات عملکردی بود و عمل کسر حجم به ازای تمدید در آن انجام نمیشد.  متاسفانه عده‌‌ی از کاربران اقدام به سوء استفاده کردند و بعضا تا ۵ سال فایل های خود را تمدید کردند(!) . که این امر هزینه بسیار سنگینی را […]

طبق زمان بندی انجام شده در روز دوشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۰۹ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ سرور اصلی به روز رسانی خواهد شد. بر همین اساس احتمال وجود اختلالاتی در باز شدن وبسایت و سرویس دهی سیستم در این ساعات وجود دارد. به‌ روز رسانی به پایان رسید  از همکاری شما کاربران گرامی کمال تشکر را داریم.

بعد از گذشت ۳ هفته از آزمایش همگانی سیستم ذخیره فایل حدود ۲۵۰۰ نفر از کاربران سایت اقدام به فعال سازی و استفاده از سرویس جدید نمودند.  در این مدت ۱۰ هزار فایل (ده هزارمین فایل) بر روی سیستم ذخیره شد و ۱۴ هزار بار فایل های درون سیستم دانلود شدند. بیشترین دانلود مربوط به […]

متاسفانه در دریافت فایل از هاست Uploaded  اشکالی پیش آمده و در حال حاضر امکان دانلود از این هاست وجود ندارد. در تلاشیم تا این اشکال را رفع کنیم. مشکل رفع شد. با تشکر از همراهی شما.

بعد از برنامه ریزی و توسعه چندین ماهه. سیستم ذخیره فایل در مرحله آزمایش همگانی قرار گرفت. کاربران میتوانند با مراجعه به این آدرس از سیستم ذخیره فایل استفاده و اشکالات آن را گزارش کنند. توجه فرمایید که کلیه فایل های ذخیره شده در این سیستم به صورت عمومی قابل به اشتراک گذاری و دانلود میباشد. […]

سیستم ذخیره فایل در حال حاضر مراحل پایانی تست و رفع نقص خود را میگذراند . لذا جهت آشنایی بیشتر شما کاربران گرامی. چند عکس از سیستم جدید قرار میدهیم و همچنین به زودی توضیحات کامل درباره نحوه عملکرد سیستم را شرح میدهیم. از دوستانی که تمایل به همکاری در آزمایش و گزارش اشکالات این سیستم […]

به دنبال درخواست های پی در پی کاربران مبنی بر امکان ذخیره و اشتراک عمومی فایل ها و سرعت مناسب تر سرورهای داخلی بر آن شدیم تا با دیتاسنترهای داخلی وارد مذاکرده شویم. قابلیت ذخیره با توجه به هزینه های بالای ترانسفر سرورهای داخلی و هزینه نگهداری فایل ها بر اساس برنامه ریزی انجام شده […]

فرا رسیدن سال نو را به شما کاربران گرامی که  همراهان همیشگی ما بوده اید تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که سال خوب و خوش توام با موفقیت را در پیش رو داشته باشید. در سال جدید سعی خواهیم کرد تا با فعالیت هر چه بیشتر و پیشرفت روزافزون سیستم، گوشه ای از اعتماد شما عزیزان […]

  فرا رسیدن سال نو را به شما کاربران گرامی که همیشه همراه ما بوده اید تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که سال خوب و خوش توام با موفقیت را در پیش رو داشته باشید. در سال جدید سعی خواهیم کرد تا با فعالیت هر چه بیشتر و پیشرفت روزافزون سیستم، گوشه ای از […]

هاست های زیر به لیست هاست های پشتیبانی شده اضافه شدند: www.filemates.com www.luckyshare.net www.uptobox.com لطفا پیشنهادات خود را برای اضافه شدن هاست جدید در قسمت نظرات اعلام کنید تا بررسی شده و در صورت تایید تحت پشتیبانی قرار گیرند.

خوشبختانه پس از تلاش فراوان گروه، سیستم کامل منتقل شده و به پایداری رسیده است. پایداری سرویس ها در ۲۴ ساعت اخیر بالای ۹۹% بوده و امیدواریم مشکلات دیگری که وجود دارد توسط شما کاربران گزارش شده و حل شوند. از همه کاربران کمال تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی شما همواره سرویس […]

بایگانی برای آذر, ۱۳۹۱

رفع مشکلات و پایداری سیستم

۱۱۵ نظر

خوشبختانه پس از تلاش فراوان گروه، سیستم کامل منتقل شده و به پایداری رسیده است.

پایداری سرویس ها در ۲۴ ساعت اخیر بالای ۹۹% بوده و امیدواریم مشکلات دیگری که وجود دارد توسط شما کاربران گزارش شده و حل شوند.

از همه کاربران کمال تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی شما همواره سرویس بهتری ارائه کنیم.

 


مشکلا چند روز اخیر

۵۲ نظر

روزهای اخیر شاهد مشکلات متعددی بودیم که به دلیل جا به جایی سرور ها بوجود آمده بود. اکثر مشکلات به دلیل به روزرسانی DNS سرورها بوده که هنوز هم برخی کاربران با صفحه ۴۰۴ Not Found مواجه می شوند.

همچنین IP Address های جدیدی که به سرور ها تعلق گرفته است از برخی شبکه های درون کشور قابل دسترسی نبوده و هنوز در حال تلاش برای تغییر این آی پی ها هستیم.

مشکل دیگری که در ساعاتی در شب گذشته بوجود آمده بود دان شدن سرور اصلی برای ساعاتی بوده که به دلیل ناسازگاری سخت افزاری بوجود آمد. در حال حاضر با دیتاسنتر هماهنگ شده تا این مشکل نیز رفع گردد.

در این مدت سیستم پشتیبانی نیز غیر فعال بوده و تمامی درخواست ها امروز پاسخ داده شده اند.

برای کاربرانی که با پیغام ۴۰۴ Not Found می شوند می توانند با اجرای دستور “ipconfig /flushdns” در Run ویندوز کش را پاک کنند و یا با ست کردن DNS های مستر مشکل را حل کنند.

کسانی که حتی به این آدرس دسترسی ندارند لطفا نام ISP خود را به اطلاع پشتیبانی برسانند.